Ma – Vr: 9:00 – 17:00
088 – 445 1600

OFFICE MANAGER

Office Manager

 

Als office manager ben je verantwoordelijk voor de organisatorische en secretariële zaken op kantoor. Je bent de schakel tussen de directie, de opdrachtgevers en onze interne en externe medewerkers. Je ondersteunt de directie bij acquisitie trajecten, werkt aan onze naamsbekendheid via social media en helpt het bedrijf verder uit te bouwen binnen de bouw- en vastgoedbranche.

Daarnaast heb je een ondersteunende rol voor de projectleiders, vastgoedinspecteurs en energieadviseurs bij de uitvoering van uiteenlopende projecten binnen de bouw- en vastgoedbranche. Samen met jouw collega’s vanuit het team weet je de projecten tot een goed en kwalitatief eindresultaat te brengen.

Je bent stressbestendig, je hebt een ‘handzz-on’ mentaliteit en je denkt proactief mee. Je hebt affiniteit en kennis van bouwtechnische materialen of de interesse om je hierin te verdiepen.

Wat ga jij doen?

In deze rol fungeer je primair als rechterhand van de directie, je bent de spin in het web en verricht organisatorische en administratieve werkzaamheden om de zaken op kantoor efficiënt en soepel te laten verlopen. Daarnaast bied je ondersteuning bij het verwerken van diverse projectrapportages, opstellen van projectplanningen en het maken van opname afspraken.

  • afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie (telefoon, e-mail, post)
  • fungeren als eerste aanspreekpunt, zowel intern als extern en coördineert deze stroom van communicatie en informatie
  • verzorgen facilitaire ondersteuning (ordelijkheid kantoor, inkoop, voorraadbeheer)
  • beheren van de agenda en planning van de medewerkers, het maken van afspraken, voorbereiden en ondersteunen bij diverse projecten
  • uitwerken van memo’s, (nieuws)brieven, verslagen en rapporten)
  • beheren en actualiseren van de website, social media, klantenbestand, contracten
  • ondersteunen bij acquisitie trajecten, new business en relatiebeheer
  • aanmaken, beheren en controleren van de projecten- en urenadministratie
  • opstellen en bijhouden van de bedrijfsdoelstellingen, bewaken van uitgaven, resultaat- en financiële overzichten (jaarplanning en prognose)
  • opstellen van handboeken, inrichten, bewaken en standaardiseren van interne procedures en werkdocumenten
  • voorbereiden en organiseren van in- en externe evenementen, bedrijfsuitjes

Wat bieden wij?

Wij bieden je een uitdagende baan in een prettige en dynamische werkomgeving met voldoende doorgroeimogelijkheden. We houden je scherp door middel van inhoudelijke kennissessies, coaching, opleidingen en “working on the job”. Onze cultuur? Work hard & play hard en doen wat je belooft!

  • een betrokken, ervaren en gedreven team
  • een marktconform salaris (o.b.v. kennis en ervaring)
  • 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en een bonusregeling
  • collectief bedrijfspensioen en opleidingsbudget
  • vele gezellige bedrijfs- of teamuitjes
  • voldoende doorgroeimogelijkheden
  • flexibele werktijden

Wie zoeken wij?

Een communicatief vaardige en nauwkeurige projectmedewerker met interesse en affiniteit in de vastgoedbranche die onze inspecteurs administratief kan ondersteunen.

  • je hebt HBO werk- en denkniveau
  • je hebt een goede beheersing van Outlook, Word en Excel
  • je bent nauwkeurig, punctueel en hebt verantwoordelijkheidsgevoel
  • je beschikt over goede mensenkennis en overtuigingskracht
  • je beschikt over enige ervaring en affiniteit met zakelijk gebruik van social media, website, marketing en management
  • je hebt passie en interesse voor de vastgoedbranche
  • per direct beschikbaar (pré) en bezit van rijbewijs (minimaal B)
  • 32-40 uur per week (pré)

Wat verwachten wij van jou?

  • je bent accuraat, assertief en kan snel schakelen
  • je bent stressbestendig, hebt kritisch denkvermogen en geen 9 tot 5 mentaliteit
  • je bent flexibel, ondernemend en creatief in het vinden van oplossingen
  • je bent integer, klantgericht en beschikt goede sociale en communicatieve vaardigheden
  • je kan zelfstandig werken, je bent doortastend, resultaatgericht en een echte aanpakker

Wie zijn wij?

Handzz is een sterk groeiend advies- en tekenbureau in Amstelveen en zijn gespecialiseerd in diverse diensten op het gebied van onderhoud, duurzaamheid en transformatie voor de vastgoedbranche. Wij werken door het gehele land aan diverse projecten voor verschillende opdrachtgevers zoals woningcorporaties, gemeenten, zorginstellingen, advies- en ingenieursbureaus!

Wij zijn een bureau die zich kenmerkt door deskundigheid, betrouwbaarheid en kwaliteit. Dit realiseren wij door een goede balans tussen ervaring en young professionals, een dynamische omgeving die continu in ontwikkeling staat. Een no-nonsense cultuur waar iedere mening telt en gehoord wordt. Heb je innovatieve ideeën hoe zaken anders of beter kunnen? Maak dit kenbaar, dat wordt hartstikke gewaardeerd.

Hebben wij jouw interesse gewekt? Bekijk voor meer informatie onze website: www.handzz.nl.

Interesse of vragen?

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Delano Tjokrodikromo (directeur) via het telefoonnummer 088 – 445 1600. Of stuur je sollicitatiebrief met curriculum vitae per e-mail naar info@handzz.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Enthousiast geworden?

Via onderstaand formulier kun je reageren op deze functie. Wij nemen direct contact met je op!

    Upload CV
    Upload motivatiebrief

    Overige vacatures